ANASAYFA>Japon Harikası

Lazer ve mürekkep püskürtmeli baskı cihazlarının önde gelen global üreticilerinden biri olan BROTHER INTERNATIONAL (GULF) FZE, bir lider Japon şirket olarak şirketin 100 yıllık geçmişini gösteren yeni bir bölgesel logo tanıttı. şirketin mükemmellik işareti olarak konumlandırılmış olan bu yeni ikonik logo, özellikle Orta Doğu ve Afrika bölgesi (MEA) ve Türkiye için tasarlanmıştır.Logo şirketin ürün ve hizmet mükemmelliğine yönelik,zengin Japon mirası ve onun asırlık bağlılığı için daha fazla farkındalık yaratması beklenmektedir. BROTHER INTERNATIONAL üst düzey yöneticilerine göre the new logo features a motif, yeni logo Japon yenilik şirketin güçlü bağlılığını göstermek için keskin kesme kenar unsurlarının olduğu bir motife sahiptir ve ve aynı zamanda Japon kültürünün çok tanıdık bir simgesi olan kiraz çiçeği ağacının rengi kullanılmıştır.

BROTHER INTERNATIONAL mükemmeliği gösteren bu işaretinde aynı zamanda “100 yıldan uzun bir süredir” şeklinde stadart bir metin yer alacaktır ve bu şekilde şirketin pazarlama malzemelerinin genelinde; Ortadoğu ve Türkiye’deki ayrıcalıklı distribütörler, bayiler ve ortaklar ve aynı zamanda bugünün çeşitli medya organları tarafından üretilen pazarlama teminatlarında ve basılı reklamlarda kullanılıyor olması bekleniyor. Buna göre, radyo reklamları ve jinglelar, “100 yıldan uzun bir süredir Japon Mükemmelliği” sloganını vurulayacaklardır. Keyif aldığımız Türkiye, Orta Doğu ve Afrika bölgelerindeki etkili varlığımıza ve lider pazar konumuna rağmen, çok az insan bir Japon şirketi olarak, geliştirdiğimiz ürün ve sunduğumuz müşteri hizmetlerinde mükemmelliği yakalamak için güçlü bir bağlılık ile yüz yılı aşkın bir süredir varlığımızı sürdürdüğümüzün farkındadır. Bu yeni logo sadece marka bilinirliğini arttırmak için değil, aynı zamanda marka bilinci oluşturulmasına yönelik bir çalışmadır.