İçin destek MFC-L5755DW
- Makinede Kağıt Sıkıştı
- Kağıdın, Makinenin Arka Tarafında Sıkışması
- Toner kartuşunu yeni değiştirdim ancak ekranda "Düşük Toner/Toner Değiştir /Bitik Toner" mesajı çıkmaya devam ediyor ve Toner ışığı hala yanıyor veya yanıp sönüyor.
- Kağıt Çekmecesinde Kağıt Sıkıştı
- 2 Taraflı Çekmecede Kağıt Sıkıştı
- ÇA Çekmecede Kağıt Sıkıştı
- TONER AZALMIŞ Daha Fazla Göster Daha az göster
- Makinede Kağıt Sıkıştı
- Kağıdın, Makinenin Arka Tarafında Sıkışması
- Toner kartuşunu yeni değiştirdim ancak ekranda "Düşük Toner/Toner Değiştir /Bitik Toner" mesajı çıkmaya devam ediyor ve Toner ışığı hala yanıyor veya yanıp sönüyor.
- Kağıt Çekmecesinde Kağıt Sıkıştı
- 2 Taraflı Çekmecede Kağıt Sıkıştı
- ÇA Çekmecede Kağıt Sıkıştı
- TONER AZALMIŞ Daha Fazla Göster Daha az göster
- ControlCenter4 veya Brother makinemin TARA tuşunu kullanarak bir belgeyi doğrudan E-posta uygulamama taratmaya çalışırken taranan veriler düzenli kullanmadığım bir E-posta uygulamasına eklendi, veya bilgisayarımda (CC4-121-xxxxxxxx) varsayılan bir E-posta uygulaması olmadığını gösteren bir hata mesajı çıktı.
- Microsoft Exchange Online kullanırken “Kimlik Doğrulama Hatası” veya “Alma Hatası” mesajını alıyorum.
- Firmware güncelleme aracını veya I-FAX kurulum aracını çalıştırdığım zaman, "Program çalıştırılamadı" mesajı bilgisayarımın ekranında göründü. Ne yapayım?
- OCR'ye tarama yapmaya çalıştığım zaman "Kurulu OCR Yazılımı olmadığından bu özellik mevcut değil" hata mesajı alıyorum. Daha Fazla Göster Daha az göster
Diğer SSS Kategorisi
En sık sorulan sorularımıza yanıt bulma kılavuzu